Вівторок, 17 Вересня

Війна створює складні умови для підприємців, але одночасно посилює потребу спільної дії та підтримки в бізнес-середовищі.

«На третій рік війни ми спостерігаємо збільшений інтерес до стратегічного планування та кризового управління»  – Ганна Крисюк, президентка Business Woman Club.

Війна створює складні умови для підприємців, але одночасно посилює потребу спільної дії та підтримки в бізнес-середовищі. Нині, в умовах війни, Business Woman Club відіграє ключову роль у створенні сприятливого середовища для жінок-підприємниць. Нестабільна ситуація в Україні робить наш клуб ще більш актуальним, надаючи можливість учасницям обмінюватися досвідом, розширювати мережу контактів і отримувати підтримку в умовах викликів, які виникають через війну.

Ганна Крисюк - президентка Business Woman Club
Ганна Крисюк – президентка Business Woman Club

На третій рік війни ми спостерігаємо збільшений інтерес до подій, присвячених стратегічному плануванню та кризовому управлінню. Особлива увага приділяється подачі документів для отримання грантів на підтримку бізнесу й експорту продукції. Одноклубниці виявляють зацікавленість у проєктах, спрямованих на соціальну відповідальність і підтримку в умовах війни. Щобільше, практично кожна друга учасниця є засновницею чи головою благодійного фонду / організації, спрямованих на допомогу військовим і цивільному населенню в зонах бойових дій.

ФАКТОР ДОВІРИ

Резонансні корупційні скандали, що останнім часом потрапляють у медіаплощину, порушують довіру як внутрішніх, так і зовнішніх інвесторів, сприяючи створенню негативного сприйняття економічного клімату в країні. Зниження довіри може призвести до відмови інвесторів розглядати Україну як потенційне місце для вкладень, а також до втрати наявних інвестиційних проєктів.

Для покращення інвестиційної привабливості України важливо активно боротися з корупцією, зміцнювати правову систему, вдосконалювати механізми нагляду та забезпечувати прозорість у владних структурах. Публічні бізнесмени й лідери повинні брати активну участь у побудові етичного бізнес-середовища, де важливість додержання високих стандартів корпоративної відповідальності стає пріоритетом. Такі заходи сприятимуть створенню стійкої та привабливої для інвесторів економічної системи.

Наразі, українських підприємців може стримувати кілька факторів, які заважають їм активніше об’єднуватися та вступати в клуби:

  • фінансовий тиск і економічна нестабільність;.

  • неясність переваг членства. Якщо підприємець не розуміє чіткої користі від членства в клубі, він може вважати це неефективним;

  • страх перед розкриттям конфіденційної інформації;

  • недовіра між підприємцями та відсутність чіткого етичного кодексу можуть утруднювати об’єднання українських підприємців і їхній вступ у клуби.

Співпраця та взаєморозуміння є ключовими для того, щоб створити клімат, де об’єднання в клубі стає природною та вигідною частиною розвитку підприємницької спільноти.

ГУМАНІТАРНА МІСІЯ

Нині наш бізнес-клуб Business Woman Club приділяє велику увагу соціальній відповідальності й підтримці тих, хто постраждав від війни. З початку повномасштабного вторгнення за ініціативи нашої спільноти створено Міжнародний штаб допомоги українцям. Ось лише декілька із запущених проєктів:

  • «1000 дронів для України». Метою ініціативи є кооперація всіх зусиль на закупівлю та передачу дронів захисникам України. Станом на зараз передано 700 дронів;

  • «Продуктові набори для українців», у межах якого передано 108 000 продуктових наборів цивільним та військовим;

  • «1000 автомобілів свободи». Станом на січень 2024 р. передано понад 2000 автомобілів;

  • «Відновлення реабілітаційних відділень для захисників і захисниць України». Відновлено 20 лікарняних палат і адміністративних зон лікарень для військових та 10 ФАПів;

  • «Тактична медицина для українців». Понад 11 000 людей пройшли курс із надання першої медичної допомоги;

  • глобальний екологічний проєкт Greening of the Planet і одна з його акцій «Ековідновлення України». Цілі: висадження алей, садів, лісів на деокупованих територіях України.

БІЗНЕС-ЛАНДШАФТ

З мого досвіду я можу стверджувати, що український бізнес-ландшафт постійно розвивається, а отже є, безсумнівно, місце для нових гравців у ніші ділових спільнот і бізнес-клубів. Нині є великий потенціал для створення нових бізнес-спільнот, зокрема у сферах інновацій, сталого розвитку, технологічних стартапів, електронної комерції, ментального здоровя.

Головний важіль для успіху нових гравців — це активна роль і здатність адаптуватися до потреб чимраз більшого бізнес-середовища. Відкритість до інновацій і здатність визначати потреби ринку стануть ключовими факторами для створення вдалих ділових спільнот і бізнес-клубів.