Bugatti розкрила свій гібридний гіперкар Турбійон, що з’явиться у 2026 році та матиме 1 800 кінських сил завдяки гібридній установці і зможе проїхати до 60 км у режимі електромобіля. Виробництво буде обмежено 250 екземплярами, а ціни стартуватимуть від $4 млн.
Bugatti-Tourbillon – новий гіперкар, наступник Бугатті Широн від найексклюзивнішого автовиробника Франції було представлено під час прямої трансляції під назвою pour l’éternité (на віки вічні).
Головна особливість Турбійона – 16-циліндровий атмосферний двигун та гібридна силова установка.
Сама назва символізує точність, оригінальність, складність та красу, якими пишається Bugatti. Ціни стартують від €3,8 млн.
Тепер ми можемо розкрити, що абсолютно новий 8,3-літровий V16, розроблений за допомогою Cosworth, поєднується з передньою електричною віссю з двома електродвигунами та одним електродвигуном, встановленим на задній осі.
«Інженерія внутрішнього згоряння» Турбійона, поєднана з миттєвим крутним моментом і гнучкістю електродвигунів, є «наступним поколінням», що забезпечує 1800 кінських сил. З них 1000 – від двигуна внутрішнього згоряння, а 800 к.с. – від електродвигунів, які живляться від акумулятора місткістю 25 кВт-год, розміщеного в центральному тунелі за пасажирами.
Bugatti заявляє, що кидає виклик очікуванням в автомобільній індустрії, де «кожна нова модель важча за свого попередника, особливо якщо нова модель має гібридну силову установку або підвищену продуктивність».
Проте з двигуном вагою всього 225 кг, електричною силовою установкою та великим акумулятором Турбійон важить менше, ніж Chiron – це «свідчення неймовірної інженерії».
Турбійон також має абсолютно нове шасі та карбонову структуру кузова наступного покоління, передні композитні повітропроводи та легшу та жорсткішу 3D-друковану структурну основу. 3D-друкована алюмінієва підвіска дозволила знизити вагу на 45 відсотків порівняно з Chiron.
Зовнішній вигляд класичний для Bugatti, причому Мате Рімац зазначив, що «керівним шляхом» для нього та команди дизайнерів були мантри Етторе Бугатті: «якщо є з чим порівняти, це вже не Bugatti» і «нічого не може бути занадто гарним».
Сформований швидкістю, Турбійон орієнтований на аеродинаміку та термодинаміку, з занурюваним заднім крилом, підйомним дифузором за пасажирською кабіною, лівими та правими крильцями та скульптурним переднім звісом, який також містить передній багажний відсік.
Франк Хейль, директор з дизайну Bugatti, зазначив: «З тих пір, як Жан Бугатті почав застосовувати сміливе двоколірне забарвлення своїх автомобілів, воно стало важливою частиною ДНК дизайну Bugatti, і в Турбійоні ми знову розвиваємо його в автентичний, але сучасний спосіб».
Bugatti займає чітку позицію проти надмірно сучасних технологічних інтер’єрів у своєму багатомільйонному гіперкарі, заявляючи, що зосередиться на уявленні «Турбійона на подіумах конкурсів елегантності не лише через 10 років, а й, можливо, через 100 років».
Панель приладів була спроєктована та створена швейцарськими годинникарями та складається з 600 деталей, включаючи титан і дорогоцінне каміння, – «складно спроєктований шедевр».
В автомобілі є лише один екран, який буде відображати тільки Apple CarPlay та дані про автомобіль. Екран може бути повністю прихований.
Екран висувається з центральної консолі як портретна камера заднього виду та ландшафтний інформаційно-розважальний екран.
Центральна консоль сама по собі поєднує скло та алюміній і має історичний натяк у вигляді важеля для запуску та зупинки двигуна.
Динаміки використовують ексцитери для використання наявного внутрішнього простору, замість традиційних динаміків і сабвуферів.
Для максимального комфорту та легкості сидіння не переміщуються, натомість педальний блок підходить до вас, що дозволяє більше простору для «дальших поїздок і щоденного використання». Це справжній щоденний автомобіль.
Еміліо Серво сказав: «Ми хотіли, щоб хтось міг взяти будь-який елемент цього автомобіля, зсередини, ззовні або під його поверхнею, і повірити, що його можна помістити в артгалерею.
«Результат — це автомобіль, який є красивим всередині й ззовні, найпотужніший Bugatti сьогодні, який одночасно підіймає механічне захоплення і технічну красу на зовсім новий рівень.
Усі 250 виробничих автомобілів будуть зібрані вручну в Bugatti Atelier в Мольсаймі, після фінальних моделей Bugatti з двигуном W16, Bolide і W16 Mistral.