Вівторок, 17 Вересня

Bugatti представила новий гіперкар Tourbillon за 4 млн дол. США

Bugatti розкрила свій гібридний гіперкар Турбійон, що з’явиться у 2026 році та матиме 1 800 кінських сил завдяки гібридній установці і зможе проїхати до 60 км у режимі електромобіля. Виробництво буде обмежено 250 екземплярами, а ціни стартуватимуть від $4 млн.

Bugatti-Tourbillon – новий гіперкар, наступник Бугатті Широн від найексклюзивнішого автовиробника Франції було представлено під час прямої трансляції під назвою pour l’éternité (на віки вічні).

Головна особливість Турбійона – 16-циліндровий атмосферний двигун та гібридна силова установка.

Сама назва символізує точність, оригінальність, складність та красу, якими пишається Bugatti. Ціни стартують від €3,8 млн.

Головна особливість Турбійона – 16-циліндровий атмосферний двигун та гібридна силова установка.
Головна особливість Турбійона – 16-циліндровий атмосферний двигун та гібридна силова установка.

Тепер ми можемо розкрити, що абсолютно новий 8,3-літровий V16, розроблений за допомогою Cosworth, поєднується з передньою електричною віссю з двома електродвигунами та одним електродвигуном, встановленим на задній осі.

«Інженерія внутрішнього згоряння» Турбійона, поєднана з миттєвим крутним моментом і гнучкістю електродвигунів, є «наступним поколінням», що забезпечує 1800 кінських сил. З них 1000 – від двигуна внутрішнього згоряння, а 800 к.с. – від електродвигунів, які живляться від акумулятора місткістю 25 кВт-год, розміщеного в центральному тунелі за пасажирами.

Bugatti заявляє, що кидає виклик очікуванням в автомобільній індустрії, де «кожна нова модель важча за свого попередника, особливо якщо нова модель має гібридну силову установку або підвищену продуктивність».

Проте з двигуном вагою всього 225 кг, електричною силовою установкою та великим акумулятором Турбійон важить менше, ніж Chiron – це «свідчення неймовірної інженерії».

Турбійон також має абсолютно нове шасі та карбонову структуру кузова наступного покоління, передні композитні повітропроводи та легшу та жорсткішу 3D-друковану структурну основу
Турбійон також має абсолютно нове шасі та карбонову структуру кузова наступного покоління, передні композитні повітропроводи та легшу та жорсткішу 3D-друковану структурну основу

Турбійон також має абсолютно нове шасі та карбонову структуру кузова наступного покоління, передні композитні повітропроводи та легшу та жорсткішу 3D-друковану структурну основу. 3D-друкована алюмінієва підвіска дозволила знизити вагу на 45 відсотків порівняно з Chiron.

Зовнішній вигляд класичний для Bugatti, причому Мате Рімац зазначив, що «керівним шляхом» для нього та команди дизайнерів були мантри Етторе Бугатті: «якщо є з чим порівняти, це вже не Bugatti» і «нічого не може бути занадто гарним».

Сформований швидкістю, Турбійон орієнтований на аеродинаміку та термодинаміку, з занурюваним заднім крилом, підйомним дифузором за пасажирською кабіною, лівими та правими крильцями та скульптурним переднім звісом, який також містить передній багажний відсік.

Сформований швидкістю, Турбійон орієнтований на аеродинаміку та термодинаміку
Сформований швидкістю, Турбійон орієнтований на аеродинаміку та термодинаміку

Франк Хейль, директор з дизайну Bugatti, зазначив: «З тих пір, як Жан Бугатті почав застосовувати сміливе двоколірне забарвлення своїх автомобілів, воно стало важливою частиною ДНК дизайну Bugatti, і в Турбійоні ми знову розвиваємо його в автентичний, але сучасний спосіб».

Bugatti займає чітку позицію проти надмірно сучасних технологічних інтер’єрів у своєму багатомільйонному гіперкарі, заявляючи, що зосередиться на уявленні «Турбійона на подіумах конкурсів елегантності не лише через 10 років, а й, можливо, через 100 років».

Панель приладів була спроєктована та створена швейцарськими годинникарями та складається з 600 деталей, включаючи титан і дорогоцінне каміння, – «складно спроєктований шедевр».

В автомобілі є лише один екран, який буде відображати тільки Apple CarPlay та дані про автомобіль. Екран може бути повністю прихований.

Екран висувається з центральної консолі як портретна камера заднього виду та ландшафтний інформаційно-розважальний екран.

Центральна консоль сама по собі поєднує скло та алюміній і має історичний натяк у вигляді важеля для запуску та зупинки двигуна.

Динаміки використовують ексцитери для використання наявного внутрішнього простору, замість традиційних динаміків і сабвуферів.

Для максимального комфорту та легкості сидіння не переміщуються, натомість педальний блок підходить до вас, що дозволяє більше простору для «дальших поїздок і щоденного використання». Це справжній щоденний автомобіль.

Еміліо Серво сказав: «Ми хотіли, щоб хтось міг взяти будь-який елемент цього автомобіля, зсередини, ззовні або під його поверхнею, і повірити, що його можна помістити в артгалерею.

«Результат — це автомобіль, який є красивим всередині й ззовні, найпотужніший Bugatti сьогодні, який одночасно підіймає механічне захоплення і технічну красу на зовсім новий рівень.

це автомобіль, який є красивим всередині й ззовні, найпотужніший Bugatti сьогодні
Bugatti Tourbillon – це автомобіль, який є красивим всередині й ззовні, найпотужніший Bugatti сьогодні

Усі 250 виробничих автомобілів будуть зібрані вручну в Bugatti Atelier в Мольсаймі, після фінальних моделей Bugatti з двигуном W16, Bolide і W16 Mistral.