Реалізація цілей сталого розвитку під керівництвом Олексія Веренікіна робить компанію DeLaMark провідним українським виробником екозасобів, впроваджуючи інновації та соціальні ініціативи для формування нової свідомості споживачів в Україні.
Ваша компанія є членом Глобального договору ООН і дотримується цілей сталого розвитку. Як ці принципи впливають на ваші продукти та корпоративну культуру?
Невіддільною частиною нашого корпоративного бачення з моменту заснування DeLaMark (нам уже 16 років) є дотримання Цілей сталого розвитку ООН. Так три роки тому ми письмово зобов’язалися дотримуватися Десяти принципів Глобального договору ООН у напрямах захисту прав людини, трудових відносин, охорони довкілля та боротьби з корупцією.
Для нас це означає не лише бізнес, але й щоденний внесок у суспільство, просування усвідомленого споживання і ведення до «Екосвіту».
Основні напрями сталого розвитку DeLaMark: здоровий спосіб життя, екоосвіта, гендерна рівність, чиста вода, гідна праця, інновації, сталий розвиток міст, раціональне споживання, боротьба зі зміною клімату, збереження екосистем, підтримка миру й справедливості, партнерство заради розвитку.
DeLaMark бере участь у соціальних проєктах і співпрацює з іншими організаціями. Які ваші найуспішніші ініціативи та як ви оцінюєте їхній вплив на суспільство?
Справді, ми підтримуємо як власні ініціативи, так і долучаємось до інших свідомих бізнесів і партнерів, зокрема:
-
«Здолаймо відходи!» — зменшення кількості пластикових відходів шляхом перероблення. Також у рамках цієї нашої екоініціативи ми долучилися до проєкту утилізації вживаних батарейок разом із «Батарейки, здавайтеся!».
-
«Шрифт Брайля», який ми додали на паковання наших засобів, допомагає споживачам із вадами зору вибирати й користуватися нашою продукцією в побуті.
-
«Поверни порожню тару», яка чотири роки поспіль успішно діяла по всій країні, і за той час клієнти компанії повернули понад 10 тис. пластикових пляшок від засобів DeLaMark, що стали цінним ресурсом для створення інших речей, а не потрапляли на смітники.
-
спільна ініціатива з БФ «Серця майбутнього» була спрямована рятувати діток із вродженими вадами серця. DeLaMark спільними зусиллями з нашими клієнтами допомогли двом діткам встановити внутрішньосерцевий імплант.
Ми також постійно підтримуємо людей з обмеженими можливостями, дитячі будинки, ЗСУ та переселенців.
Отримання сертифіката Cruelty–Free Kitty — значне досягнення. Як, на вашу думку, змінюються тренди у сфері відповідального споживання в Україні та світі?
Так, ми довгий час намагалися його отримати, адже в Україні немає відповідного органу, який підтверджує, що виробник не тестує свою продукцію на тваринах і вона не містить інгредієнтів тваринного походження. Ми дотримувалися cruelty–free від самого початку, а після отримання відповідного сертифікату наші клієнти можуть бути впевнені на 101 %, що продукція DeLaMark не тестується на тваринах і не містить інгредієнтів тваринного походження.
Для багатьох споживачів це важливий фактор, і з кожним роком свідомість та попит на такі товари зростають як серед покупців, так і серед бізнесів.
DeLaMark впроваджує принципи замкненої економіки та усвідомленого споживання. Як це стимулює українські сім’ї бути екосвідомішими в споживанні?
Свідоме споживання — це сталий тренд останніх років по всьому світу. Рівень екологічної відповідальності українців підвищується з кожним роком завдяки популяризації стилю здорового та екологічного життя, а також усвідомленому бажанню жити й народжувати дітей в не забрудненому сміттям, шкідливими викидами навколишньому природному середовищі. Саме тому споживачі тепер при виборі товарів прискіпливіше вивчають склади засобів і філософію брендів, що їх виробляють.
Пишаємося, що українці навіть у воєнних реаліях: сортують сміття, надають перевагу екологічним матеріалам і засобам.
Ви нещодавно впровадили стандарти ISO 9001 і GMP. Як це вплинуло на виробництво та яку додаткову цінність отримують ваші споживачі?
Впровадження ISO 9001 і GMP підвищує якість продукції та виробничих процесів, запобігає ризикам і сприяє виходу на міжнародні ринки.
Для наших споживачів ISO 9001 гарантує, що наша система керування якістю відповідає найвищим стандартам у світі, а це забезпечує постійну якість продукції. GMP ж гарантує дотримання строгих вимог до безпеки та гігієни на всіх етапах виробництва. Це особливо важливо для виробництва косметичних і доглядових засобів, адже споживачі мають бути впевнені, що користуються надійними та безпечними продуктами.
Тож суворі заходи щодо якості й безпеки, передбачені стандартами ISO 9001 та GMP, підтверджує, що компанія DeLaMark є лідером, як в етичному виробництві, так і в екологічно чистих інноваціях.
Як впровадження стандартів GMP допомагає гарантувати безпеку та гігієну у виробничих процесах?
GMP містить низку показників (вимог), яким повинні відповідати підприємства. У ній максимально враховано фактори, що впливають на якість засобів: будівлі та приміщення, персонал, устаткування, організація й проведення технологічного процесу, документація, контроль за процесом виробництва, контроль якості готової продукції тощо.
Стандарт GMP також стосується матеріалів для паковань, транспортування і зберігання. Виконання вимог гарантує виробнику якість і безпеку продукту, а споживачу — якісний товар, що відповідає стандартам протягом всього строку придатності.
Компанія DeLaMark долучилася до програми «Національний кешбек». Як, на вашу думку, ця програма вплине на розвиток українського ринку та популяризацію локальних брендів?
Споживачі істотно почали підтримувати локальні бренди після повномасштабного вторгнення, адже українці відчули потребу в підтримці «свого виробництва». Програма «Національний кешбек» безумовно додатково вплине на розвиток українського ринку та популяризацію локальних брендів, передусім через те, що вона надає вигоду безпосередньо й самому споживачеві.
ТЕКСТ: Тетяна Кравченко.